Tuesday 28 January 2014

Penat nak update Blog !!



 

 


tapi..... penat.
dalam kepala hotak haku nie,, bermacam2 mende aku nk share sebenarnya.
tapi, tuh la.. penat sangat. penat buat ape ea?
actually, skang nie aku tengah menjalani latihan perindustrian
atau dalam erti kata lain, praktikal.
jadi, memang penat laa kan. kuar jam 8pg, balik jam 6ptg.. 
malam-malam pon tido awal.. memang awal laa.. biase dulu2 jam 2,3pg baru tido. 
tapi sekarang jam 9 da boley terlelap. atas sofa kat depan tv pon jadi.. haha
nie pon update blog lam keadaan mata tertutup sebelah. Penat!!

Skrang aku nk crita sikit la sal hari-hari praktikal aku nih.
aku buat LI (latihan industri) kat UPSTREAM DOWNSTREAM PROCESS & SERVICES , UDPS
aku bekerja kat bahagian operation. susah jugak laa sebab kerja main dengan dokumen-dokumen
kan.. aku lemah sikit. tapi skarang da oke laa kot. suasana kerja kat situ memang best.
supervisor sporting habiss.. member-member kat situ pon memang best. 
semua baik-baik.. kat bahagian aku, cuma dua orang pekerja perempuan termasuk aku.
lain-lain semua laki.. tapi,, diorang tak kira saper, semua kawan.. 
 
kat bwah nie,, saje nk share2 gambar.. hehe
 

Hari ke-2 praktikal..
 
Yang berbaju kurung tuh pon budak praktikal.. tp dya da hbis dya punya praktikal..

Merempit skali skale

driver comey <3
bila sorang2 lam ofis,, nie laa jadi..

bila sorang2 lam ofis,, nie laa jadi..

nie time lunch,, sebelah tuh kak lia.

k,, tuh jea kot nak crita.. huhu.. 
thanx pada yang sudi menjenguk entry aku nih.. 
love by mia.. xoxo







No comments:

Post a Comment