Wednesday 25 December 2013

✿✿ Gadis Kidal Perkenal Diri ✿✿



 
Halluuu haa :)
  excited gila rase.. first entry kot.. ngee

Kalau ikotkan mende yang duk maen kat kepala nih,, macam2 nak tulis.. 
tp xpe,, laen kali boleh kan.
  Untuk entry kali nih aku nak cite siket sal aku dan ape kene mengena ngan blog nih..


Siapa Aku ??
 
 
Nie haa... nama Tuan Noor Azmiera Tuan Ahmad atau ngan nama glemer "mia amieyra".
Umo baru 20. n saya aku anak jati Terengganu.
dan seperti yang aku cakap awal tadi, blog nie untuk ape ea??
saje2 kew?.. X laa.. blog nie aku buat untuk masukkan kenangan2 bersama orang baru lam hidup aku.
Orang yang boleh dikatakan penting bagi aku. Inspirasi aku :) wah wah wah...
Nak tengok,, sejauh mane hubungan kitorang pegi. Nikah?? In Shaa Allah
Blog nie jugak aku bikin untuk share tip2 dalam hubungan dan kate2 cinta yang menarik.

Lupe pulak... saper plak 'mamat inspirasi' aku tuh ea?
bawah nie haa,, nengok jangan tak nengok !!


JJ a.k.a Jejaka Jambu .. haha.. my korean guy. Nama dia Muhammad Hamiruddin bin Zakaria.
umo dia 22 tahun. Tua 2 tahun laa dari aku. hihi...

Kitorang cple baru jea lagi.. Tarikh bermakna 1/12/13. Doa kan kami kekal.

Cukup sini jea laa entry nihh.. da penat.. banyak pon nanti bosan kan. 
K laa.. LOVE by Mia untuk semua.
muahhh... xoxo

No comments:

Post a Comment