Sunday 29 December 2013

Memori 19/12/13

Ladies and Gentlemen !! Boys and Girls !! (xyoh formal sangat la kann)
Oke,, sraight to da point.
Macam biasa. tengok ada perkataan "MEMORI" kat tajuk tuh paham-II laa.
Ada laa kisah yang nk aku kongsikan nih.

Kali nih aku nk kongsi kegembiraan aku ngn semua pembaca.
Haha... macam mana nk cakap. macam nie, mase tuh (tgk tarikh) aku kuar date ngn dia. dekat-II jea kuar.
Lame x jumpa kan. prasaan happy giler, berdebar pon ada.
Macam kita sembang,, ambik gambar sama-II. memang sweet laa mase tuh.

And guess what??
Dia bagi nie kat aku... tengok bawah...

Haa... gelang tuh la. katanya gelang import. wahh.. glemer x mak??
haha.. mengadew namenya nih. gelang nie bermakna sangat. memang laa tak sampai 3,4ratus..
Tapi sebab pemberian dari dia laa yg membuatkan gelang nih bermakna untuk aku. pemberian pertama dari dia. sempena hubungan kita kot.


Gambar pe plk nih? pe motif??
Haa.. nengok kat tangan aku tuh. tuh laa motifnya. saja nak gayakan gelang tuh. hehe

Bawah nie plak gambar yang aku saja-II edit. yelaa duk umah, bosan kan. tuh jea laa keje aku..

Kepada awak, "jejaka jambu" saya.. saya tau awak peminat setia blog saya.. mesti awak pon baca kan.
Thanx for everything.. Harap semua nie akan berterusan.
Doakan kami..

Love by Mia untuk semua
muahhh... xoxo

2 comments: